Dienstverlening

Personeelsdiensten

Salarisadministratie

Voor uw medewerkers verzorgen wij graag de salarisadministratie. Per periode verstrekken wij loonstroken en loonaangiften op papier of digitaal. Desgewenst nemen wij ook de ziekte- en herstelmeldingen voor onze rekening.

Verder adviseren wij u op het gebied van human resource management graag over bijvoorbeeld arbeidsovereenkomsten en cao-wijzigingen.

werkplek

Administratie

Administratie is maatwerk. U heeft er vast over nagedacht welke werkzaamheden u bij ons onder wilt brengen. Wij bespreken met elkaar uw persoonlijke wensen en hoe wij onze dienstverlening hierop kunnen inrichten.

Financiƫle administratie

Periodiek verzorgen wij uw administratie zoals u dat wenst. Dit betekent meestal bij u of bij ons op kantoor. Vervolgens bereiden wij de aangifte omzetbelasting voor.

Wij werken met veel gangbare boekhoudpakketten. Ook kunt u via ons een tool installeren voor online internet boekhouden. Hierbij werken wij samen met Unit4.

Wij hebben de beschikking over vele gangbare boekhoudpakketten. Tevens bieden wij de mogelijkheid voor online internet boekhouden. Wij maken hier gebruik van de diensten van Unit4.

Accountancy

Periodecijfers

Natuurlijk wilt u per kwartaal weten hoe u ervoor staat. Alleen dan bent u er op tijd bij om bij te sturen als dat nodig blijkt. Wij bespreken dan ook periodiek de cijfers van de afgelopen periode met u. Uiteraard komen hierbij ook de fiscale voor- en nadelen aan bod.

Accountants

Jaarrekening

Op basis van de gevoerde administratie stellen wij de (concept)jaarrekening op, waarbij wij een samenstellingsverklaring afgeven.

Belastingaangiften

Ook alle voorkomende belastingaangiften verzorgen wij graag voor u, zoals de aangifte inkomstenbelasting, vennootschaps-, dividend-, erf- en schenkbelasting.

Accountantsverklaringen

Desgewenst geven wij een samenstellingsverklaring of beoordelingsverklaring af bij de jaarrekening. Ook verstrekken wij deelverklaringen.

Advies

advies

Wij denken graag met u mee op financieel, fiscaal en juridisch gebied. Denk hierbij aan:

  • begeleiding bij het opstellen van een ondernemingsplan
  • inbreng in, of juist uit een bv
  • bedrijfsoverdracht en -overname
  • bedrijfsfusie of -splitsing
  • financieringsaanvraag
  • participatie van werknemers
  • uitwerken van een financiĆ«le planning
  • bijstaan in schenkingstrajecten of bij overlijden

Natuurlijk kunt u ook met kleinere vragen bij ons terecht! Heeft u vragen over bijvoorbeeld de auto (van de zaak), loonbelasting- en btw-vragen, het invullen van formulieren voor de belastingdienst of het opstellen van diverse overeenkomsten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij zijn u graag van dienst.

Voor zover mogelijk houden wij u tussentijds op de hoogte van relevante wetswijzigingen, ofwel via onze website, ofwel via een mailing.

Contact

WPE

Adviseurs & Accountants

Oude Barneveldseweg 85

3862 PS Nijkerk

info@WPENijkerk.nl

033 - 245 67 37

Kvk nummer: 32145482

Btw nr.: NL 8107.85.158.B.01